info@bestcasenice.ro

Service revoluționar

V-ați răzgândit? Trimitem curerul – GRATIS!

Probabil că deja vi s-a întâmplat, să comandați la magazine online, care nu v-au împlinit așteptările.

Dar asta? Împachetați produsele, le duceți la poștă, așteptați la coadă, și în final plătiți o grămadă de bani pentru expediere.

De ce ar trebui să pierdeți timp și bani doar pentru ca v-ați răzgândit?

La Bestcadouri.ro asta nu trebuie! Avem pentru dvs. o noutate – RETURNARE DE PRODUSE FĂRĂ PROBLEME.

ATENȚIE!! Acest serviciu este valabil doar prin livrarea prin CARGUS!!

Cum funcționează?

Dacă pentru orice motiv vă răzgândiți, și doriți să returnați produsele:

  • sunați sau scrieți la centrul nostru clienți – suntem aici pentru dvs. și la e-mail info@bestcadouri.ro
  • spuneți pur și simplu, că doriți să returnați produsele
  • pregătim pentru dvs. returul produselor la serviciul de curierat – curierul vă va suna în prealabil, va ridica pachetul de la adresa indicată, și îl va livra nouă.
  • retur pachet este pentru dvs. GRATIS

Puteți utiliza aceeași procedură dacă doriți să reclamați.

!!ATENȚIE!! Acest serviciu este valabil doar prin livrare CARGUS!!

Care sunt avantajele RETUR GRATIS?

  • fără coadă la poștă, fără probleme, fără timp pierdut, și mai ales fără costuri = cumpărături perfecte
  • curierul va veni după pachet acolo, unde doriți – acasă sau la servici
  • curierul vă va suna în prealabil și va specifica ora sosirii
  • nu trebuie să completați nici o adresă – curierul știe exact unde să îl livreze
  • curierul este mai rapid decât poșta, mulțumită căruia ne putem ocupa mai rapid de cererrea dvs. și vă putem returna banii în cel mai scurt timp posibil

V-ați răzgândit? Pur și simplu lăsați grijile în seama noastră!

Regulament de utilizare a service-ului revoluționar:

Când se poate utiliza acest serviciu:

  • doar dacă service-ul revoluționar este activ – vezi notele de mai jos
  • doar la pachetele care sunt preluate în mod corespunzător
  • numai dacă pachetul este nedeteriorat și nefolosit de client
  • doar dacă clientul solicită acest lucru
  • doar dacă cererea sau restituirea banilor este justificată

Notă – În unele cazuri, acest serviciu nu este capabil să îndeplinească serviciile de curierat, datorită supraaglomerării, de exemplu în cazul sărbătorilor. Serviciul de curierat gratuit nu poate fi programat la o anumită zi sau oră, de obicei în 1–3 zile de la solicitare. Acest serviciu este pentru clienți GRATIS și nu poate fi niciodată GARANTAT.

Ca o alternativă, în cazul ridicării personale din rețeaua Coletaria.ro, vi se poate oferi un serviciu de Asistență Reclamații. Produsele pot fi, de asemenea, returnate la filialele Coletaria.ro, care ne vor returna produsele dvs.gratuit dar fără garanție.

În cazul în care nu este posibilă negocierea cu clientul, una din opțiunile posibile ar fi returnarea personală a produselor la București, adresa curentă va fi comunicată de către serviciul clienți.

sticky01

RECLAMAȚII FĂRĂ PROBLEME

Sunați-ne și vă
vom rezolva reclamația încât
să fiți mulțumit

Mai multe informații
sticky02

Garanția returnării

până la 30 de
zile fără motiv

Mai multe informații
Site-ul nostru are nevoie de module cookie pentru a funcționa corect și sunteți de acord să continuați să le utilizați. Aflați mai multe despre configurarea aici.