info@bestcasenice.ro

Totul despre cumpărăturile dvs.

Cum cumpăr?

Înregistrare și autentificare

Înregistrarea dvs. aduce multe beneficii pentru a avea o experiență confortabilă în timpul cumpărăturilor online . Dați clic pe ** „Conectare/Înre­gistrare** și se va deschide un formular, pe care âl completați cu datele dvs. personale. După ce v-ați confirmat înregistrarea, veți primi pe e-mail confirmarea înregistrării, care va conține parola de conectare. Cănd veți dori să vă reconectați, este de ajuns să dați clic pe Conectare/Înre­gistare și completați e-mail-ul și parola.

După conectare, se va deschide secția „Contul dvs. Aici puteți seta noua parolă, schimbarea adresei sși a datelor personale. De asemenea, veți avea o imagine de ansamblu despre starea comenzii dvs.

Dacă ați uitat parola, puteți foarte ușor, să puneți alta nouă. Cînd vă conectați, dați clic pe Ați uitat parola, introduceți e-mail-ul și confirmați-l. Noua parolă va fi trimisă pe e-mail, imediat.

Disponibilitatea produsului

La fiecare produs din magazinul nostru, avem un timp de livrare. Pentru a afla când este livrată comanda dvs. și tipul de transport, consultați secțiunea „Dacă comand acum, când primesc?

În stoc: Produsele sunt în depozitul central.

Pe drum: Produsele sunt pe drum, de la furnizor către depozitul nostru central. Data de livrare, este inclusă în tabelul de disponibilitate, precum și data estimată a livrării pentru ridicarea poersonală.

2 – 4 zile: Produsele sunt în stoc la unul dintre furnizorii noștri. . În acest timp trebuie să predăm coletul serviciilor de curierat pentru a ajunge la dvs.

Vândut: Dacă produsele sunt etichetate ca vândute, înseamnă că produsele nu pot fi puse în coș sau comanda. Acest status înseamnă că, produsele nu sunt în stoc. Dacă doriți să verificați disponibilitatea produselor, vă oferim serviciul Watchdog. Îl puteți găsi sub lista de disponibilitate a produselor. Odată ce ați activat căutatrea, cererea dvs. va fi înregistrată, iar când produsul va fi activ, vă va anunța prin e-mail. Acest serviciu este gratuit și nu este obligatoriu.

Comandă

Coș de cumpărături: Alegerea produselor pe care doriți să le cumpărați. Cantitatea produselor o puteți modifica, alegând numărul de produse și dând clic de confirmare pe butonul albastru. Odată ce aveți produsele în coș, nu uitați să vă așlegeți un cadou. După ce dați clic pe „Alegeți un cadou în valoare de x Lei“ va apărea lista cu cadourile pe care le puteți alege. Alegeți unu, care vă va plăcea cel mai mult, și puneți-l în coș. În același mod, puteți alege din meniul special produse la prețuri en-gros – alegeți oricare produs, dar doar o singură dată.

Pentru a comanda: Odată ce coșul dvs. este complet, puteți trece la comanda efectivă. dacă nu sunteți încă conectat, vă se va cere să faceți comanda apăsând pe butonul „Comandă“. Dacă sunteți deja client, vă conectați cu e-mail-ul și parola, dacă sunteți client nou, vă rugăm să completați formularul . Următorul pas este alegerea transportului și a plății– aici puteți alege varianta care vă convine cel mai bine. Informația despre transport și plată este la secția Transport și plată. Dacă aveți o notă pentru un element, lăsați un comentariu sub lista de alegere a plății .

Cuponul de reduceri: Codul de la cuponul de reduceri se completează după selectarea opțiunii „Am un cupon de reduceri și vreau să-l folosesc“ sub butonul de transport și plată. Reducerea va fi dedusă din totalul de plată al următoarei comenzi. La fiecare comandă puteți primi doar un singur cupon de reduceri – cupoanele nu se pot cumula. Acest lucru nu se aplică la reducerea de 2–5% din programul Happy Hour, care se face automat. Dacă aveți nelămuriri în legătură cu folosirea cuponului de reduceri, vă rugăm să contactați serviciul clienți.

Confirmarea comenzii: În acest ultim pas, veți avea o imagine de ansamblu asupra întregii comenzi, lista de produse comandate, adresa și tipul transportului, inclusiv plata. Dacă doriți să modificați adresa de livrare, se face simplu, trecând în formular adresa de livrare. Comanda este închisă după confirmarea tuturor secțiunilor. Ulterior vă va apărea numărul comenzii și vă puteți deconecta. Pe e-mail-ul dvs. va apărea confirmarea și numărul comenzii.

Urmăriți procesul comenzii

Procedura pentru procesarea comenzii o puteți face prin conectarea la contul dvs. la secțiunea Contul dvs. sub butonul „Previzualizare prin care primiți o prezentare generală a comenzii și stadiul progresului ei. De asemenea vă vom informa, via e-mail, despre etapele individuale de procesare a comenzii. Odată ce comanda dvs. a fost primită, o ambalăm cu atenție și o livrăm serviciului de curierat, care vă va livra coletul, respectiv oficiilor pentru ridicarea personală. Consultați secțiunea Transport și plată.

Happy Hour

În fiecare zi la o oră întâmplătoare, vă oferim reducerea Happy hours 2 până la 5% din prețul total al comenzii. Happy Hour este în fiecare zi la o altă oră, iar reducerea este selectată aleator. de aceea merită să acordați o atenție în mod deosebit paginii Bestcadouri.ro. Cum aflați că această oră există? Pe pagina principală, va fi evidențiat printr-un banner „Happy Hour“ inclusiv ceasul cu numărătorea inversă, care se scurge spre zero. Cum obțin reducerea? Dacă vedeți banner-ul, cu mesajul Creați comanda înainte de expirarea timpului. Reducerea va fi dedusă automat din totalul comenzii, nu e nevoie să introduceți nici un cod. Happy Hour este valabil pentru orice produs din oferta Bestcadouri.ro, se pote combina cu cupoanele de reduceri sau alte promoții, precum Mega Promoții, Prețuri Înghețate, Produsul zilei.

Cadouri la comandă

Promoție: Acum vom rambursa o parte din plata dvs.la fiecare comandă de peste 55 Lei!

Acum, la fiecare comandă primiți nu doar cadourile obișnuite, dar și, CUPON DE REDUCERI pentru comanda dvs. viitoare. E de ajuns să comandați peste 55 Lei, și vă vom trimite un cupon de reduceri direct pe factură. Această sumă o puteți influiența de suma comenzii actuale. Mai multe informații le puteți găsi la rubrica Program de Reduceri.

La fiecare comandă puteți folosi doa run singur cupon – cupoanele de reduceri nu se pot cumula. Acest lucru nu se aplică și la reducerea de 2–5% din programul Happy Hour, care este calculat automat.

Pentru a vă face cumpărăturile mai plăcute, vă oferim o gamă largă de cadouri la comanda dvs. Prezentarea tuturor cadourilor o puteți găsi la secțiunea Cadouri gratuite. La fiecare comandă puteți alege un cadou în funcție de suma comenzii – opțiunile specifice comenzii dvs. vor fi afișate în coș la rubrica „Alegeți un cadou cu valore de maxim xx Lei”

sticky01

RECLAMAȚII FĂRĂ PROBLEME

Sunați-ne și vă
vom rezolva reclamația încât
să fiți mulțumit

Mai multe informații
sticky02

Garanția returnării

până la 30 de
zile fără motiv

Mai multe informații

Menu

sunați 031 22 95 469

Livrarea serviciilor noastre se face prin cookie-uri. Puteți modifica utilizarea și disponibilizarea cookie-urilor în setarile browser-ului.